I. Prasowanie.
II. Pranie i prasowanie.
III. Podsumowania końcowe.
I. Prasowanie.
- Garderoba powinna być czysta.
- Przed oddaniem garderoby prosimy o dokładne sprawdzenie kieszeni, poinformowanie o brakach, rozdarciach, plamach, przebarwieniach.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, które posiada odzież oddawana do prasowania.
- Przyjmujemy garderobę z metką fabryczną. W razie jej braku, ubrania przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta i nie odpowiadamy za ich uszkodzenie lub zniszczenie.
- Gdy ilość odzieży znacznie przewyższa przeciętną ilość zamówienia zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia wykonania usługi (do 48h).
- Wydawanie garderoby odbywa się tylko na podstawie dokumentu przyjęcia(w przypadku jego zagubienia po okazaniu dowodu tożsamości), pod wskazanym wcześniej adresem.
- Opłaty za prasowanie przyjmujemy w gotówce przy odbiorze. W wypadku zamówień firmowych, w formie przelewu zgodnie
z zawartą wcześniej umową. - Ceny naliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem.
- Opłata za transport naliczana jest zgodnie z cennikiem. Przy zamówieniu usługi o wartości końcowej (po odjęciu możliwych rabatów) powyżej 250 zł, transport na terenie miasta jest darmowy.
- W przypadku zgłoszeń spoza miasta, koszt transportu negocjowany jest indywidualnie.
- Uwzględniać będziemy tylko reklamacje zgłoszone podczas odbioru odzieży. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.
- W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, nie więcej jednak niż równowartość 10 – krotnej ceny za wykonaną usługę. Roszczenia powstałe z w/w tytułu likwidowane są poprzez ubezpieczyciela wskazanego przez usługodawcę.
- W momencie nie dotrzymania umówionego terminu odbioru, przy powtórnym dowiezieniu prasowania Klient ponosi dodatkowa opłatę za transport.
- W przypadku nie uregulowania płatności za usługę nastąpi odmowa wydania i przy powtórnym dowiezieniu prasowania Klient ponosi dodatkowa opłatę za transport.
- Odzież nieodebrana po upływie 1 miesiąca od daty przyjęcia zostaje oddana na cele charytatywne lub jest utylizowana.
II. Pranie.
- Pralnia przyjmuje odzież tylko do prania wodnego (zgodnie z oznaczeniem na metkach), w innym wypadku wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.
- Nie bierzemy odpowiedzialności za:
- uszkodzenie tkanin powstałe w trakcie wykonywania usługi z powodu ukrytych wad,
- szkody powstałej na skutek błędnej informacji umieszczonej przez producenta odnośnie warunków czyszczenia odzieży,
- odklejenie warstwy materiału od warstwy usztywniającej (fizeliny), poduszek naramiennych itp.
- guziki, klamry, zamki błyskawiczne, ściągacze gumowe, hafty, napisy, aplikacje.
- W przypadku rozpuszczenia guzików w procesie prania, które mogą powodować trwałe zabrudzenia tkaniny pralnia nie ponosi odpowiedzialności, jednakże dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca.
- Na odpowiedzialność Klienta czyścimy odzież:
- nie posiadającą oznakowania producenta o sposobie czyszczenia,
- z plamami niewiadomego pochodzenia, uprzednio zapieranymi lub starymi,
- z aplikacjami z koralików, cekinów itp.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam i zabrudzeń, zwłaszcza jeżeli w momencie przyjmowania odzieży lub bezpośrednio przed procesem czyszczenia (telefonicznie) poinformowano Klienta, iż z uwagi na ich rodzaj, usunięcie może być niemożliwe.
- Opłata za usługę pobierana jest wg cennika.
- Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili odbioru.
- W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, nie więcej jednak niż równowartość 10 – krotnej ceny za wykonaną usługę. Roszczenia powstałe z w/w tytułu likwidowane są poprzez ubezpieczyciela wskazanego przez usługodawcę.
- Odzież nieodebrana po upływie 1 miesiąca od daty przyjęcia zostaje oddana na cele charytatywne lub jest utylizowana.
- Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi. Sytuacja taka ma miejsce, w szczególności gdy:
- podejrzenie, że odzież jest zakażona lub zanieczyszczona w sposób budzący powszechną odrazę,
- klient żąda wykonania usługi w sposób niezgodny z oznaczeniami na garderobie,
- istnieje uzasadnione przypuszczenie, że garderoba przekazywana do czyszczenia może ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu podczas wykonywania procesu usługi pralniczej.
- W razie konieczności Pralnia zastrzega sobie prawo odcięcia guzików i ozdób przed przyjęciem garderoby lub w trakcie czyszczenia.
- Za rzeczy pozostawione w oddanej do czyszczenia garderobie, pralnia nie ponosi odpowiedzialności.
III. Postanowienia końcowe.
- Spory wynikłe w związku z wykonaniem usługi rozstrzygane będą poprzez negocjacje dążące do polubownego załatwienia sporu lub w razie potrzeby poprzez Sąd.
- W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Firma ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu.
- Decydując się na korzystanie z naszych usług, oznajmiasz tym samym, iż zapoznałeś się z powyższym regulaminem.